MUKA SURAT

stay calm and stay cute !

Wednesday, December 28, 2011

My Sunshine ~


Assalamualaikum and Hi :)

Well this is my boy ,
His name's Muhammad Hafiz .
Glamour punya nama HafiezM :P
He's 17 , budak MPV .
Dia ni unik , lain drpd yang lain .
Cemna lah aku boleh sangkut dengan dia :D
aku suka dia masa aku tingkatan 1 lagi .
time taekwando , hikhokkk .

dia ni pemalu , tapi bila dia dah hyper , dah jadi lain cerita da , pemalu tu terus hilang kemana . hahaha . dia senang bawa kawan , well it takes time actually :P
dia pandai k nak buat aku gelak .
*walaupun muka aku tak gelak tapi hampir nk tersenyum do*

dia suka buat muka , macam macam jenis .
juling , mulut ikan itik semua ada . hahahaha .
thats cute okay .

dia ni serious dalam certain things ,
means dia jenis teratur la . and ada ciri nak jadi pemimpin . ewah ,
tapi dia nak jadi artis . well i pray fr your wish :DD
boleh katakan tiap2 hari gaduh . lol .
gaduh baik gaduh baik .
tapi , thats will be the happiest moment between me and him :)
he's perfect to me .

He such a sweet guy , romantic <3
aku bahagia bila dengan dia .
aku harap dia pun sama ,
i wish he is the last one for me .
i dont anyone else . just him
i love him more than myself .

I love you my sunshine , my ikan bilis , my panjang <3
3rd September 2011 :)

-es-

No comments:

Post a Comment