MUKA SURAT

stay calm and stay cute !

Monday, December 26, 2011

Paris Oh Paris ~

Assalamualaikum anD Hi ,
Korang sihat ke? Alhamdulillah bg yang sihat .
Yang sakit pun sama juga :) Pergi makan ubat sana tu ,:P

Okay , aku nak share ni . Tak sudi ke? :( Tak sudi takpelah , aku share juga :P :P
Tau tak korang , k confirm korang taktau ,so meh aku bagitau .Actually aku teringon do nak pergi satu tempat . Tempat ni jadi macam apa orang kata I.D.A.M.A.N aku .
Kebanyakan mesti pernah merantau en , tak macam aku :( Dalam Malaysia pun tak teroka lagi tempat . hahah . k dah jauh melayang ni .
tak , actually aku teringin nak P.A.R.I.S . Orang kata tempat tu macam awesome ,
aku tengok pun macam awesome en .


So aku pun curi kat Mr . Google gambar Paris ni .
K aku ambil sikit je sudah . malas pula kalau ambil banyak2 :P
Do , sumpah nak sangat pergi .
Ni yang rasa nak belajar pandai pandai :P
Kerja pangkat tinggi .dan kumpul duit :))

Aku nak pergi Paris dengan Hafiz do ,
gentle aku nak pergi dengan dia .
well orang kata Paris ada lah city of romance .
ewah , kemainsss .
aku pula menggatal :P hihi .

K , aku ada rantai bendalah ni ,
tapi rantai dia putus . thanks to lisya -____-"
so simpan je la loket elok2 :P


hihi . okay tu je k guys :P
bye~

-es-



No comments:

Post a Comment