MUKA SURAT

stay calm and stay cute !

Monday, December 26, 2011

Akhirnya . Thank you Allah ~

Assalamualaikum and Hi :)
Well, aku sebenarnya happy do . tak nampak aku sengih sorang sorang ni ?:DD
cakap nampak ! kalau tak . grrr ~~ :P
Haha , aku gembira bukan apa pun , just aku dapat jam yang aku nak sangat k .
even orang kata aku lame dpt jam ni , who cares . yang penting i ada .

See, nampak tak ?! aku beli jam ni do . hihi .
Suka gila bhai ~
patut nak beli merah , tapi nak cari kelainan sedikit ,.
Merah , i still love you okay ?:D
Aku nak upload sendiri sebenar benarnya la kalau korang nak tahu ,
tapi kalau taknak tahu , aku bagitau juga :P
Aku malas do nak upload , maklum la USB hilang . cool en en en . Tahu dah ~ Takyah puji kita nya pun . okay , tak baik riak . Ya Allah .

Me : aku sepatutnya beli jam lilit ni.
Emy : habis jam kau pakai ni tak lilit ke ? baru aku tahu . hahahaha
Me : -________________-"

k tak faham ke? takpe lah buat2 faham je ye :P
jam ni awesome , kelainan dia terlebih sikit . tapi takpe, aku tak nyesal k :D
aku sayang swatch purple aku ;D :*
kbye .

-es-

No comments:

Post a Comment