MUKA SURAT

stay calm and stay cute !

Tuesday, January 3, 2012

Nak Sekolah Dah?

Assalamualaikum dan Hi guys :*

Hah , korang sihat ? Alhamdulillah , aku pun sihat :P
well , dah masok hari ketiga kita di alam 2012 .
Alhamdulillah , semuanya baik2 jewp ~
Korang punya ? ok :D
bagus, tu la yang aku nak baca :P :P

Bila dah masuk tahun 2012 ,
maka , sekolah pun bermula :D
Alaaaaaa , syok pula sekolah .
*pada permulaan je , lama lama -.-* hahaha:P
sekolah best k , sangat best .
benda yang dlm kepala otak korang cuma study je .
tolong k , aku mintak satu hal je , belajar elok2 .
nanti menyesal tak suda. aku tengah rasa ni . tk tipu ni :(
rasa nak sekolah balik . hewhew .

Oh aku sekarang tengah buat pe?
lol . jangan lah tnya .
AKU LAH SI PENGANGGUR TETAP .
Hihi . nak carik kerja sekarang , aku dh tkde mood dah ni . hahaha .
aku dh macam tkde life je.
mana tak , duduk rumah , aku just bangun , makan , onl , tidur -.-"
lifeless do hidup aku . hahahaha .
sedih je . sebab tu la aku rasa nak sekolah ~~

k tu je la aku rasa . hahahaha .
bye !

-es-

No comments:

Post a Comment